kék szemek

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Végzet vagyok, vagy kezdet,
Fojtogató, avagy lélegzet.
Élet vagyok, vagy tán halál?
Sötét titok, örök talány.

Napfény vagyok, vagy tomboló vihar,
Megbízhatatlan, vagy ki örökké kitart.
Ellenség vagyok, avagy barát?
Sötét titok, örök talány.

Szerető vagyok, vagy igaz szerelmes,
Igaz valóság, vagy csak képzelet.
Boldogság vagyok, vagy a nyomor magány?
Sötét titok, örök talány.

Szent vagyok, vagy rút gonosz,
Fényesség, vagy örök rossz.
Daloló vagyok, vagy tépett madár?
Sötét titok, örök talány.

Álomkép vagyok, vagy valóban létezem,
Bátorság vagyok, avagy félelem.
Élő vagyok, vagy szellem talán,
Sötét titok, örök talány.

Szerző: Tigrincstappancs  2009.04.21. 13:52 Szólj hozzá!

Címkék: blogol trish

A bejegyzés trackback címe:

https://meteorzapor.blog.hu/api/trackback/id/tr871083681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása